Ma már lehetőségünk van kényelmünket szolgáló szolgáltatásokat igénybevenni – ilyen a kényelmi szolgáltatás a székhelyszolgáltatás is, ami egy kisvállalkozók számára létrehozott konstrukció. Azok, akik nem szeretnék saját otthonukba bejelenteni a székhelyüket és akik nem rendelkeznek titkárnővel, kézenfekvő és javasolt megoldás lehet a székhelyszolgáltatás, ami átveszi az adminisztráció szerepét.
Amikor a székhelyszolgáltatást megkötjük a szolgáltató cég átvállalja a cégtábla térítésmentes elkészítését és kihelyezését, ad a cégünknek egy hivatalos székhely címet, fogadják majd minden postai küldeményeket, leveleinket, ezeknek tartalmáról, érkezéséről a szolgáltató cég tájékoztat minket, illetve tárolja és rendszerezi is ezeket, majd pedig a NAV ellenőrzései alkalmával bemutatja őket és védi a cégünket pénzügyi szakemberei révén.
Fontos, hogy ma, a technikai fejlesztések világában a székhelyszolgáltatás is magasabb fokozaton tud működni az online térben, a reklámlevelek kivételével minden levél, üzenet, illetve az ezekkel kapcsolatos iratok egy elektronikus aktába rögzítésre kerülnek, így nincs tévedés, nincs elveszett információ.