Többféle hirdetési forma létezik az internetmarketing világában, itt most azt vázoljuk fel, hogy a Google Ads típusú hogyan épül fel. A Google Ads első eleme a kampány.
Persze, ahhoz, hogy lemenjen az első kampány, meg kell terveznünk az egész elképzelést, a költségkeretet, amit havi szinten rászántunk, és ezután továbbmenni a részletekkel. Továbbá, ott van a hirdetéscsoport. Az ajánlattételünket hirdetéscsoportonként tudjuk beállítani, erre fog fókuszálni a Google Ads. Itt beszélhetünk konverzióról, kattintásról és más lehetőségekről is.
Ez lesz az az eszköz, amin keresztül a hirdetésekre rátalálhatnak a felhasználók a Google Ads-en keresztül. A hirdetéscsoportokban pedig érdemes többféle hirdetést is létrehozni, ezáltal többféle típusú hirdetés tesztelésére van lehetőségünk. Ezáltal hosszútávon abba fektethetünk energiát, ami valóban meg is térül, illetve a legjobban térül meg a különböző verziók közül. A Google Ads-nek hála a rendszer úgy van kitalálva, hogy egy idő után felismeri, mit kell többet mutatnunk ahhoz, hogy teljesüljön a hőn áhított eredmény, amit választottunk.
A Google Ads-en keresztül arra is érdemes gondolni, hogy miből mennyit érdemes létrehozni. Ez egyszerre stratégiai és üzleti kérdés is. Lényegében, ahány területet megcélzunk, annyi kampányt érdemes csinálni. Hirdetéscsoportból pedig annyit, amennyi linket célzunk meg. Amennyiben ez a típusú Google internetmarketing felkeltette érdeklődését, keresse fel a marketingkalkulator.hu oldalát, ahol részletesebb információkkal és megbízható segítséggel állnak rendelkezésére!